13 C
Trogir
Ponedjeljak, 18 listopada, 2021
NaslovnicaVIJESTITZ SPLITSKO - DALMATINSKE ŽUPANIJE OD OŽUJKA „PUNOM PAROM“ STARTA S ...

TZ SPLITSKO – DALMATINSKE ŽUPANIJE OD OŽUJKA „PUNOM PAROM“ STARTA S MARKETINGOM SVOJIH AKTIVNOSTI

TEMATSKE STAZE UDARAN PROIZVOD ZA POSTKOVID RAZDOBLJE

Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije svoje aktivnosti podijelila je u tri dijela: edukacija, ulaganje u nove prizvode i marketing. Prema riječima direktora Joška Stelle, pravi trenutak za provođenje edukacije i marketinga bit će za mjesec dana kada se očekuje jasnija slika glede pandemije koronavirusa. Trenutačno najaktivniji su u oglašavanju na internetskim platformama.

  • Od ožujka planiramo studijska putovanja novinara i agenata, a ove godine posebni naglasak je na one iz unutrašnjosti Hrvatske. U suradnji s HTZ- om radimo na strateškim promotivnim kampanjama oglašavanja na tržištu Austrije, Njemačke, Češke, Poljske, Slovačke i Mađarske. Uz to s HTZ- om i Turističkom zajednicom grada Splita provodimo strateško oglašavanje s aviokompanijama kao što su Croatia Airlines, Jet2.com, Eurowings. U planu su nam i promokampanje na inotržištu u specijaliziranim časopisima i dnevnim novinama, kazao je Stella.

Najavio je kako će za mjesec dana biti gotova nova web stranica TZ Splitsko – dalmatinske županije na kojoj će posebno biti istaknuti turistički proizvodi: kulturni turizam, enogastronomija, tematske staze i cikloturizam. Što se tiče tematskih staza i cikloturizma za njih je rekao da će se upriličiti posebna kampanja budući da je to turistički proizvod koji je posebno poželjan za postkovid vrijeme. Naime, takvih staza na kojima turisti mogu šetati na čistom zraku u našoj županiji ima više od šezdeset, rekao je.

  • U dogovoru smo s predstavništima u Njemačkoj i Poljskoj, a uskoro ćemo i s Austrijom, Češkom, Slovačkom i Mađarskom postići suradnju vezanu za virtualnu prezentaciju naše ponude. Upravo te zemlje zanimljive su našoj regiji zbog blizine i brzog autoprijevoza, kao i aviopovezanosti. Nadamo se da to može biti razlog zbog kojega Hrvatska ima veliku šansu za uspješnu ovogodišnju sezonu u kojoj će dominirati gosti iz tih zemalja. Blizina toga tržišta naša je prednost, dodao je.

Prvi čovjek županijske Turističke zajednice potvrdio je kako ova turistička sezona, kao i lanjska, ovisi o epidemiološkoj situaciji ne samo u Hrvatskoj, već i u Europi. Razlika je, predviđa, u tome što su ove godine kada sezona započne zbog očekivano bolje epidemiološke slike i eventualne procijepljenosti manje mogućnosti da dođe do njezinog nepredviđenog zatvaranja kao što je to bio slučaj lani u rujnu. Kad bi mogla krenuti predsezona nije se usudio prognozirati.

Na upit o „obveznim“ kovid – putovnicama o kojima se špekulira rekao je da je to stvar EU – a i Svjetske zdravstvene organizacije. Drži da bi njihovo uvođenje bilo u suprotnosti s ljudskim pravima.

  • Mi smo protiv takvih najava jer ima i drugih mogućnosti poput PCR i antigenskih testova koji sprječavaju da dođe do širenja koronavirusa. Uvjeren sam da bi kovid – putovnice uvelike smanjile broj turista koji su planirali putovati diljem svijeta pa tako i u Hrvatsku, zaključio je direktor Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije Joško Stella.

GORDANA DRAGAN

ZADNJE OBJAVE