Najveća imena na startnoj listi ovogodišnjeg CRO Racea su Britanac Adam Yates, član australske momčadi Mitchelton – Scott i Slovenac Matej Mohorič, vozač Bahrain-Meride. Obojica su u Osijek stigli izravno sa Svjetskog prvenstva gdje su u nedjelju u Yorkshireu morali odustati zbog jake kiše i velike hladnoće. Među 115 vozača koji će se pojaviti na startu u Osijeku bit će samo dvojica Hrvata, 40-godišnji Radoslav Rogina iz slovenske momčadi Adria Mobil i 24-godišnji Josip Rumac, član talijanskog sastava Androni Giocattoli.
U Osijeku je predstavljena ovogodišnja biciklistička utrka kroz Hrvatsku koja se održava pod imenom CRO Race, a direktor utrke Vladimir Miholjević naglasio je kako je novi jesenski termin održavanja možda i bolji od dosadašnjeg proljetnog.
„Kada smo počeli s projektom ciljali smo proljeće kako bi naša utrka služila kao priprema za ‘Giro d’Italia’, ali sada vidimo kako je ovaj tjedan idealan kao popuna rupe po završetku svjetskog prvenstva i završnih ‘WorldTour’ utrka poput Lombardije. Što se drugog, turističkog, aspekta tiče, smatramo kako je Hrvatska u jesen bogata plodovima, kraj je turističke sezone i prilika je da stavimo ‘trešnju’ na turističku sezonu te stavimo ‘bubu u uho’ onima koji se u ovo vrijeme odlučuju gdje će putovati sljedeće godine“, izjavio je Miholjević.
Novi termin utrke donio je i promjene u konceptu pa s obzirom na kraj sezone više nema ekstremno dugačkih etapa – najduža će biti upravo prva ravničarska dionica od Osijeka do Lipika u dužini od 200 kilometara, dok će do kraja tjedna pred vozačima biti još jedna etapa od 183 km (Slunj-Zadar), tri etape od oko 150 kilometara (Okrug-Makarska, Starigrad-Crikvenica i Sveta Nedelja-Zagreb), dok će “kraljevska” peta etapa s najviše uspona od Rapca do Platka biti dugačka tek 136 km.
„Zbog promjene termina nema više ekstremno teških etapa, a ciljevi će biti atraktivni jer će se uvijek odvijati u centru grada. Smatram kako ukupni pobjednik neće biti poznat sve do samoga kraja, odnosno uspona Mesničkom ulicom na Trg svetog Marka u Zagrebu“, kazao je Miholjević. Utrka iz godine u godinu stječe sve veći ugled u svijetu o čemu svjedoči i porast broja “WorldTour” momčadi s prošlogodišnje tri na ovogodišnje četiri. „Sportski ugled i rezultati biciklista koji dolaze na utrku daju kredibilitet našoj utrci“, naglasio je Miholjević.
Kao i dosadašnjih godina, utrku će svakodnevno prenositi Hrvatska radiotelevizija s dvanaest sati televizijskog prijenosa uživo te kroz ukupno tri sata sažetaka. Izravan prijenos bit će emitiran i na Eurosportu, a TV prijenos će, zahvaljujući suradnji s tvrtkom A.S.O., emitirati brojne televizijske postaje s čak šest kontinenata – u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji, Africi i Australiji – u čak 190 zemalja, od kojih će neke utrku prenositi i uživo.
Novost je ove godine i to što će se za američko tržište utrka prenositi uživo preko kanala GCN, najveće biciklističke online mreže. Dodatno, utrka će se moći gledati i na brojnim interkontinentalnim letovima zrakoplovnih kompanija koje svojim putnicima pružaju sportske sadržaje. Za tehnički dio prijenosa angažirana je španjolska produkcijska kuća ISB, inače izvršna producentska kuća na više od deset prijenosa Olimpijskih igara, koja će utrku snimati kamerama u vožnji te uz korištenje posebnog snimateljskog helikoptera koji će pratiti utrku iz zraka.
Destinacijski partneri CRO Racea na trećoj etapi su Općina Okrug i TZ Općine Okrug, Splitsko-dalmatinska županija i TZ Splitsko-dalmatinske županije, Općina Brela i TZ Općine Brela, Općina Baška Voda i TZ Općine Baška Voda, Općina Tučepi i TZ Općine Tučepi, Općina Podgora i TZ Općine Podgora te Grad Makarska i TZ Grada Makarske.
3. etapa – četvrtak, 3. listopada: Okrug – Makarska
START: Šetalište Stjepana Radića (Lučica Toć), OKRUG GORNJI
TRASA: 6134 Šetalište Stjepana Radića – 6134 30. svibnja – 67109 Ante Starčevića – 67109 Okruška – 67109 Trg Rudina (Okrug Donji)– 67109 Okruška – 67109 Ante Starčevića (Okrug Gornji) – 6134 30. svibnja – 6136 Bana Jelačića – 6136 Put Mavarčice – 6136 Ribarski put – 6136 Put Sv. Karla – D126 Put Gradine – 6134 Put Gradine – 6134 Obala kralja Zvonimira – 6134 Lučica – 6134 Ulica kralja Tomislava – 6134 Šetalište Stjepana Radića – 6134 30. svibnja – 6136 Bana Jelačića – 6136 Put Mavarčice – 6136 Ribarski put – 6136 Put Sv. Karla – D126 Put Gradine – D126 Most hrvatskih branitelja – 6133 Kneza Trpimira – D409 Kneza Trpimira – D8 Ivana Pavla II – (Kaštel Sućurac) – Bilice – Zbora Narodne garde – Kralja Držislava (Lovrinac) – Sv. Martina – Poljička cesta – Hrvatske mornarice (Dugi Rat) – Poljička cesta – Vukovarska cesta (Omiš) – Most preko Cetine – 6166 Josipa Pupačića – Franje Josipa – D39 – (Zadvarje) – Šestanovac – D62 – (Grabovac) – D62/D76 (Zagvozd) – D76 – Tunel Sv. Ilija – D76 – D8 (Baška Voda) – 6195 Put Solina – (Brela) – Put Solina – Frankopanska – Ikovac – (Baška Voda) – Podluka – Obala Sv. Nikole – Stjepana Radića – 67178 Tri ceste – D8 (Makarska) – Vukovarska – D411 Ante Starčevića – Kralja Zvonimira – Obala Kralja Tomislava – Marineta – Franjevački put – 6197 Stjepana Ivičevića – D8 Vukovarska (Makarska) – Obala Petra Krešimira IV (Podgora) – Branimirova obala –Šetalište Sutikla – D8 – 6198 Ruđera Boškovića – D512 (Makarska) – D8 Vukovarska D411 Ante Starčevića – Kralja Zvonimira – Obala kralja Tomislava (CILJ). CILJ Marineta (MAKARSKA).
Na prometnicama kuda se kreće utrka, u razdoblju od 12:00 do 17:30 sati bit će na snazi privremena regulacija prometa dijela javnih cesta te će se ograničenje prometa na navedenim dionicama vršiti uz nazočnost djelatnika MUP-a i predstavnika organizacije. Napominjemo da će se dionice trase kretanja etapno zatvarati i puštati u promet (nakon prolaska biciklista pojedinom dionicom).
Pozivamo sve vozače motornih vozila koji se nađu na pravcu održavanja biciklističke utrke da postupaju po uputama i zapovijedima policije i drugih osoba u organizaciji, odnosno da uspore i zaustave vozila do prolaska biciklista. Također, upozoravamo sudionike u prometu da su, iako se biciklistička utrka održava u uvjetima normalnog odvijanja prometa s povremenim zaustavljanjem prometa neposredno prije nailaska i prolaska biciklista, moguća zaostajanja biciklista koja sudjeluju u manifestaciji pa je potrebno povećati oprez i obratiti pozornost na bicikliste u prometu.