12 C
Trogir
NaslovnicaOstaloZABAVAPOMICANJE GRANICA PRAVI JE NAČIN ZA BITI MODNI ULTRANAUT SEZONE

POMICANJE GRANICA PRAVI JE NAČIN ZA BITI MODNI ULTRANAUT SEZONE

Sezona ljetnih glazbenih događanja je otvorena, a s ulaznicama u džepu za najiščekivanije i najveće glazbeno događanje u regiji, festival ULTRA Europe, na koji se kreće s najluđom ekipom prijatelja, vrijeme je za odabir pravih modnih kombinacija. Osim zvjezdanog lineupa i nevjerojatne produkcije, jedan od najvažnijih i najprepoznatljivijih aspekata ULTRE je i cijela paleta kreativnih te inovativnih modnih izdanja posjetitelja, koji pristižu iz više od 140 zemalja svijeta, čineći stadion Parka Mladeži raznolikom mješavinom kultura i osobnog stila. Festival ULTRA Europe postao je prepoznatljiv kao nesvakidašnji glazbeni i modni playground, koji promiče inkluzivnost, kreativnost i autentičnost pa tako i ove godine predstavlja čitavu modnu kolekciju za žene i muškarce.

Glavni akteri najnovije kolekcije su reflektirajuće holografske bomber jakne, dizajn neonske kože i odvažni topovi s fishnet mrežom. Neonski tonovi na majicama, šiltericama, ruksacima i sunčanim naočalama savršeno odražavaju vibe festivala ULTRA Europe, a u kombinaciji s crnim bojama i raznim detaljima kreiraju pravi neo cyberpunk izgled. Kako bi podigli svoj outfit na još višu razinu, tu su i zanimljive narukvice, zastave, bandane ili bucket šeširi, koji su ove sezone apsolutni hit u cijelome svijetu.

Ovogodišnja kolekcija predstavlja i potpuno novu liniju posvećenu jednom od najpoznatijih svjetskih glazbenih programa koji u Parku Mladeži ima svoju posebnu pozornicu. Riječ je o programu RESISTANCE koji je usredotočen na underground elektronske glazbenike te nudi integraciju neovisne modne scene s mračnim tehno vibracijama. Crne hoodice i majice te modni dodaci poput šilterica s military detaljima, samo su neki od komada ovogodišnje festivalske kolekcije. Vojska odjevena u neon ili odred u crnom od glave do pete – pomicanje granica uvijek pravi način za biti modni Ultranaut ovogodišnjeg festivala.

Sav tekstilni asortiman proizveden je u Hrvatskoj, od certificiranih materijala i u certificiranoj proizvodnji, a moći će se kupiti na Zapadnoj obali u Splitu od 5. do 12. srpnja, u kampu u Omišu od 7. do 12. srpnja te na nekoliko lokacija unutar Parka Mladeži gdje će ujedno biti i najveći izbor. Plaćanje je moguće svim karticama kao i putem cashless sustava, a na sve kupnje iznad 300 kuna, poklanja se drawstring ruksak, do isteka zaliha. Na sve kupnje iznad 350 kn uz Mastercard karticu, odobrava se i 10% popusta.

Kolekcija je snimana u klubu Secret u Zagrebu, a ispred objektiva fotografa Marija Poje, našla su se dva poznata hrvatska modela Lana Klarić i Sandro Stanojević. Šminku potpisuje Karla Glasnović (Profokus), dok je za frizuru bio zadužen Fran Brunović (Profokus).

Ponosni partneri festivala ULTRA Europe su Hrvatska turistička zajednica i Samsung Electronics Adriatic kojisvojom serijompametnih telefona Galaxy S22 omogućava stvaranje najboljeg fashion contenta i to u najvećem mraku. Kamera ovih uređaja koristi naprednu Nightography značajku koja osigurava vrlo oštre, kvalitetne fotografije uz snimanje i onih najsitnijih detalja, poput plavog eyelinera na očima, pa će uz ovu seriju fotografije brojnih fashion lookova na ovogodišnjem festivalu izgledati besprijekorno.

Festival ULTRA Europe otvara vrata Parka Mladeži od 8. do 10. srpnja, a potom kreće na destinacijsko putovanje po otocima, Braču, Hvaru i Visu. U Splitu stižu brojne svjetske zvijezde, a između ostalih i Above & Beyond, Adam Beyer, Afrojack, Alesso, Amelie Lens, Armin van Buuren, DJ Snake, Hardwell, Joseph Capriati, Marco Carola, Martin Garrix, Marshmello, Nicky Romero, Nina Kraviz, Oliver Heldens, Richie Hawtin, Steve Aoki, Tiësto, Timmy Trumpet i Vini Vici, a pridružit će im se i ACRAZE, Airod, ANNA, Frank Walker, Ilario Alicante, Krewella, Sam Feldt and SOFI TUKKER [DJ set].

Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.

Jednodnevne regionalne ulaznice mogu se osigurati po cijeni od 350,00 kn, preko online stranice sustava Entrio.hr ili na jednom od prodajnih mjesta Tisak Media. Također, od ove godine, ulaznice je moguće kupiti i u kriptovalutama i to putem mjenjačnica FTX. Trodnevne GA ulaznice mogu se osigurati po cijeni od 169€, cijena jednodnevne VIP ulaznice za 150€ dok će svi oni koji su spremni na posebno VIP iskustvo morati izdvojiti 369€. Cijena destinacijske ulaznice iznosi 339€.

Popis svih lokacija, partyja i cijene ulaznica se mogu pronaći na poveznici:

https://ultraeurope.com/tickets/festival/

RASPORED DOGAĐANJA DESTINATION ULTRA 2022:

8-10. srpnja – ULTRA Europe, stadion Park Mladeži, Split

11. srpnja – Regatta Party, 585 Clubu, Bol, Brac

12. srpnja – ULTRA Beach, Carpe Diem Beach Clubu, Pakleni otoci, Hvar

12. srpnja – RESISTANCE Hvar, Carpe Diem Beach Clubu, Pakleni otoci, Hvar

13. srpnja – RESISTANCE Vis, Destination Closing Party, tvrđava Fort George, Vis

OSIGURAJTE SVOJE ULAZNICE ZA FESTIVAL ULTRA EUROPE 2022

O ULTRA WORLDWIDE™

ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.

S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta. 

U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.

ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™  u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.

O TVRTKI MPG Live

Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE koji se u svom osmom izdanju održava u Splitu, na Braču, Hvaru i Visu od 8. do 13. srpnja 2022. godine.

Foto: Mario Poje

ZADNJE OBJAVE