Nakon par mjeseci neizvjesnosti i straha za budućnost, konačno smo se počeli otvarati prema svijetu. Kako naše područje dosta ovisi o turizmu, svaki dolazak nam je značajan. Turistička zajednica Trogir se aktivirala na tom području projektom Take Me Back To Trogir. O čemu se zapravo radi ispričala nam je Nina Mišić iz TZ Trogir.
-Projekt je popraćen malim videom koji cilja na emocije da zadržimo misao o putovanju jer se ono činilo dosta daleko i nemoguće. Željeli smo sačuvati uspomene na mjesta koja su nam prirasla srcu i bila naše omiljene destinacije. Nakon toga je izašao istoimeni popratni fotonatječaj koji poziva korisnike da objave na svojim društvenim mrežama fotografije s odmora u Trogiru i stave hashtag #TakeMeBackToTrogir, tagiraju Visit Trogir i našeg partnera u tom natječaju Brown Beach House Croatia. Na taj način aktivirate korisnike da dijele sadržaj o Trogiru, pozovu svoje prijatelje da pogledaju fotografije te glasaju za njih. Fotografije s najviše glasova će biti uvrštene u virtualnu brošuru koja će se nalaziti na našem web-u. Autor one s najviše glasova osvaja vikend s polupansionom u Brown Beach House Croatia. Na taj način generirate sadržaj korisnika koji u digitalnom marketingu najviše vrijedi. To je s jedne strane emotivna poruka, a s druge marketinški moment gdje kroz različite korisnike provlačite priču o Trogiru. S obzirom da je projekt tek krenuo, zadovoljni smo odazivom, istaknula je Nina Mišić te dodala, kad pogledate na Instagramu pod hashtagom #TakeMeBackToTrogir već ima više od 100 fotografija. Vremenski rok za slanje materijala je početkom lipnja.
-Pandemija je uzrokovala krizu u brojnim djelatnostima no turizam je posebno pogođen i svi se moramo snaći najbolje što možemo. Broj turista će biti smanjen, mnogi ljudi se ipak neće odlučiti na putovanje iz različitih razloga, kazala je Nina Mišić.
Više detalja o projektu poslušajte u razgovoru za Gradski radio Trogir – voditeljica Ana Rožić…
Piše: AL i AR