16.4 C
Trogir
Ponedjeljak, 19 listopada, 2020
Naslovnica VIJESTI ŽUPANIJA Besplatno predavanje o digitalnom marketingu otkriva koje trendove smo dočekali, a koji...

Besplatno predavanje o digitalnom marketingu otkriva koje trendove smo dočekali, a koji nas tek očekuju

Predavanje o digitalnom marketingu, u organizaciji Kluba mladih Split, održat će se u petak, 12.07.2019. s početkom u 17 sati na Ekonomskom fakultetu u Splitu u dvorani 13 na 3. katu, a biti će priče o tome kako se mediji konzumiraju i mijenjaju iz temelja te koje promjene nas još očekuju 

Predavanje pod naslovom: „S ponistre se vidi digital: Što je ovdje, a što je tek na obzoru?“ na temu digitalnog marketinga, održat će Petar Bogdan, koji će se osvrnuti koliko smo napredovali zadnjih 15 godina i koji trendovi nas očekuju u budućnosti. Prosječan čovjek u današnje vrijeme je obasipan s ogromnom količinom informacija na dnevnoj bazi. Prvo što gledatelj učini čim se počnu prikazivati reklame na televiziji, jest da poseže za pametnim telefonom. U tom trenutku, svako daljnje slanje poruke u smjeru gledatelja je stopirano, ili barem ograničeno. Raspon naše koncentracije na jednu stvar sve je kraći, a pažnju nam želi privući sve veći broj ekrana koje nalazimo oko sebe. S novim generacijama, dolaze i novi trendovi, a način na koji se mediji konzumiraju, mijenjaju se iz temelja. Sadržaji na zahtjev danas više nisu novitet ili „budućnost“. Oni su, u najmanju ruku, svakodnevica. Da vam je prije 15 godina netko rekao da ćete svojevoljno, istupiti u javni prostor i javno obznaniti osobne podatke poput imena i prezimena, datuma rođenja, mjesta stanovanja te afinitete o tome što volite ili ne volite, nazvali biste ih ludima. U to je vrijeme pojam „džepno računalo“ predstavljao kalkulator, a danas je računalo koje svi nosimo u džepu puno više od uređaja koji može obavljati jednostavne matematičke operacije. U ovom, prvom dijelu predavanja, tema će biti upravo te promjene i trendovi koje se događaju oko nas, priznali mi to ili ne. U drugom dijelu predavanja, polaznici će imati priliku čuti i obraditi praktični primjeri i stvarni projekti kako to sve izgleda iz perspektive jednog „agencijaša“ s 10 godina iskustva. Kako pratiti ponašanje online korisnika putem alata kao što je Hotjar (i prema tome prilagoditi svoje ponašanje na webu) te kako automatizirati poslovanje u ovoj grani biznisa, otkrit će predavač Petar Bogdan, uz par tajni iz područja osobnog brandinga putem društvenih mreža poput LinkedIn-a te prikazati nekoliko case studyja u petak na Ekonomskom fakultetu u Splitu od 17 sati, u dvorani 13 na 3.katu.

Izvor: Dalmacija danas

 

ZADNJE OBJAVE

Na državnom prvenstvu u Zadru ekipe ŽOK Trogir 5. u maloj i mini odbojci

Najmlađi uzrasti hrvatske odbojke okupili su se ovog vikenda na najbrojnijem natjecanju u Zadru na prvenstvima za najmlađe kadetkinje i kadete do...

Pomoć slijepim i slabovidnim osobama na podcastu Maria Markovine

Trogiranin Mario Markovina nedavno je pokrenuo podcast pod nazivom Znanje i Kreativnost koji se bavi problematikom slijepih i slabovidnih

U SPOMEN – Ivan Pavković (1928 – 2020)

U bolja prostranstva otišao je pjesnik Ivan Pavković, rođen 1928. u Segetu Gornjem, autor četrdesetak knjiga stihova i aforizama Nedavno...

AUDIO: Deveto izdanje emisije “KAKO SE NOSITI S DIJABETESOM”

Emisija koju i vi kreirate!  Svaki tjedan – nova tema – četvrtkom od 14:10 sati Vaša pitanja...

PP Trogir: Objavio fotografiju sa zračnom puškom pa ga potražila policija

Trogirski policajci su dovršili istraživanje nad dvojicom muškaraca koje su osumnjičili zbog prekršaja Zakona o nabavi i posjedovanju oružja.