Konferencija na temu kulturnog turizma održava se u ponedjeljak, 11. travnja 2022. s početkom u 09:30 sati u Brown Beach House hotelu u Trogiru. Organizatori konferencije su Turistička zajednica grada Trogira i Croatia Hot Spots magazin u partnerstvu s Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije.
Na konferenciji će vodeći ljudi u turizmu županije, marketinški i komunikacijski stručnjaci, predstavnici kulturno – kreativnih industrija govoriti o postojećim kulturno – turističkim proizvodima i potencijalu razvoja kulturnog turizma, koji u Splitsko – dalmatinsku županiju privlači znatan broj turista.
Konferencija će odgovoriti na pitanja kako ponuditi kvalitetnu prezentaciju kulture na turističkom tržištu, kako stvoriti i upravljati doživljajima u kulturnom turizmu, koje su navike i ponašanja turista novog doba i kako ispuniti njihova očekivanja. Kako biti drukčiji i kako ponuditi nezaboravan doživljaj prilikom predstavljanja autentične kulture na turističkoj karti svijeta?
PROGRAM DOGAĐANJA:
9:30 – “Srednja Dalmacija prepoznatljiva destinacija kulturnog turizma u Hrvatskoj i svijetu”, Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije, direktor Joško Stella
9:50 – “Strategija brendiranja – Marked by masters” – Turistička zajednica grada Trogira /Grad Trogir, direktor Turističke zajednice grada Trogira, Marin Piveta
10:10 – Projekt interpretacije kulturne baštine “Dalmacija storytelling destinacija”, Upravni odjel za turizam i pomorstvo, Splitsko – dalmatinska županija
10:40 – Udruga turističkih vodiča grada Trogira – “Proizvodi kulturnog turizma u destinaciji”
11:00 – “Popularne društvene kulture, kreativne i kulturne industrije, pretpostavka razvoju destinacije” – profesor politologije, predstojnik Odsjeka za strateško komuniciranje na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, Domagoj Bebić
12:00 – “Kulturni turizam i brendiranje destinacije, stvaranje kreativnog i inovativnog turističkog proizvoda” Robert Baćac, predsjednik udruge Tur Kultur, nositelj projekta Cro Routes
12:40 – Uspješni kulturno turistički proizvodi u destinaciji – Pozitivni primjeri iz prakse
Hotel Pašike, Kairos Travel i Opera Selecta
Kao primjere dobre prakse i poduzetništva u kulturnom turizmu u destinaciji, predstavit će kulturno kreativni projekt Međunarodni festival klasične glazbe – Opera Selecta, agenciju za destinacijski menadžment i tailor made putovanja – Kairos travel i Heritage hotel Pašike s pravim doživljajem stare, povijesne, autohtone gradske jezgre u šarmantnom ambijentu s restauriranim antičkim namještajem.
Foto: Brown Beach House Hotel, Trogir