Zbog radova na rekonstrukciji županijske ceste, odnosno Ulice kardinala Alojzija Stepinca u Trogiru, u ponedjeljak, 26. veljače u 11 sati za sav promet zatvorit će se dionica od ribarnice do raskrižja za ulicu Put kapelice. Riječ je o zadnjoj i najzahtjevnijoj dionici na kojoj bi prema izjavi investitora ŽUC-a i izvođača Cestara posao trebao potrajati sve do 17. travnja. Za to vrijeme promet bi se trebao u pravcu Segeta odvijati trogirskom zaobilaznicom, a iz Segeta prema Trogiru osobna vozila moći će koristiti nekoliko gradskih ulica: Balančane, Put Dragulina i Put Mulina. U ponedjeljak će se zatvoriti i južni dio ulice Put kapelice, točnije od raskrižja s Ulicom Kardinala Alojzija Stepinca do skretanja za gradski parking jer će na tom dijelu HEP obavljati radove sve do 8. ožujka. Trasa od skretanja za ulicu Put kapelice (trgovine Studenac) do granice sa Segetom Donjim ponovno će biti dvosmjerna.
Najava da će radovi od ribarnice do raskrižja za Ulicu put kapelice potrajati do 17. travnja „razljutila“ je trogirske čelnike zbog čega su u četvrtak ujutro zatražili hitni sastanak s predstavnicima investitora i „Cestara“. Naime, posao rekonstrukcije zapadnog ulaza u Trogir trebao je biti završen 20. prosinca prošle godine. Svi rokovi su „probijeni“, produženi su bili do kraja ožujka, a najava do 17. travnja izazvala je veliku zabrinutost gradske vlasti, ne samo jer je ta cesta najfrekventnija već i zbog početka turističke predsezone.
- Bili smo dosta oštri u komunikaciji s mjerodavnima čuvši za rok 17. travnja, te smo zahtijevali da se posao završi najkasnije do kraja idućeg mjeseca, istaknuo je Viktor Novak zamjenik gradonačelnika.
- Inzistirali smo da nam odmah dostave detaljan plan o dinamici radova te da se bolje organizira posao i da se radi u dvije smjene uključujući i vikend. Uvjeren sam kako bi u tom slučaju situacija bila puno bolja, zaključio je Novak apostrofirajući da će iz Grada budnim okom pratiti svakodnevno stanje na terenu. Građane moli za strpljenje.
Hrvoje Balić, voditelj službe za građenje pri ŽUC-u koji je već ranije izrazio razočaranje zbog toga što realizacija spomenutog projekta koji je bio dobro pripremljen i kojemu se ozbiljno pristupilo toliko kasni podsjetio je kako je zadnja dionica ceste najlošija i kako će biti potrebno kompletno srušiti postojeći kolnik, izgraditi novu oborinsku odvodnju, zamijeniti vodovodne cijevi stare skoro stoljeće, položiti novu instalaciju za javnu rasvjetu te DTK i elektroenergetiku.
Ostaje činjenica da će se Trogirani od ponedjeljka morati naviknuti na novu situaciju i otvaranje gradilišta ispred peškarije, tržnice i Konzuma gdje je najveći protok ljudi. Nova regulacija prometa odrazit će se na poslovanje gradskog parkinga T1 kojim upravlja „Trogir holding“, ali i na teži pristup Domu zdravlja i tamošnjoj Hitnoj medicinskoj službi.
GORDANA DRAGAN
Foto: ŽUC Split